26 de febrer del 2018

PASTÍS, MAGDALENA GEGANT

Ja torna a començar la ronda d'aniversaris.
La Mireia diu; jo em conformo amb una magdalena.
Així que...





I,com acompanyament,






Ingredients per fer la magdalena:

-6 ous
-300 g de farina
-250 g de sucre
-2 iogurts naturals
-1 sobre de llevat
-la ratlladura de la pell d'una llimona
-un polsim de sal

Jo he començat pujant les clares a punt de neu i després he anat afegint el sucre.
Retiro del bol i  faig un batut amb els següents ingredients i amb aquest ordre. Rovells, iogurts, llimona, farina, llevat i sal.
Després ho afegeixo a les clares amb el sucre, muntades a punt de neu i faig un remenat molt suau fins que tot queda ben incorporat.

Introduir-ho en un motlle i posar-ho al forn a 200º

Ingredients per fer els "Cupcakes"

-6 ous
-300 g de sucre
-345 g de farina
-200 de mantega
-1 sobre de llevat
-195 ml de llet

Començo batent la mantega i els sucre, vaig afegint els ous d'un en un, la llet i la farina amb el llevat.
Omplir els paperets dels "cupcakes" sense omplir-los massa.
Introduir-los al forn.

Ingredients per la "buttercream" bàsica.

-1 cullereta de llet
-125 g de mantega
-125 g de sucre, indispensable sigui sucre especial per fer "cupcakes", per exemple "Icing Sugar"
Tot ben treballat a la batedora.

Si volem que sigui de xocolata, jo he posat una mica de "ganaché" i xocolata en pols. 
Si la volem de color només cal posar-hi colorant.
I per fer-ne de llimona he fet servir "Lemon curd" o crema de llimona.





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada